co tu

neděle 28. října 2012

4 roky knihovníkem

Čas letí a ten pracovní snad ještě 2x tak rychleji.

Včera to byly 4 roky, co jsem nastoupila do knihovny. V roce 2008 to byla ještě Státní technická knihovna a já byla přijata do oddělení služeb. Proseděla jsem velkou část v čítárně, kde jsem koukala, jestli nám někdo nerve stránky, zapisovala a zařazovala časopisy a tak nějak se všeobecně nudila. Někdy v červnu 2009 jsem se spolu s fondem a kolegy zvládla přestěhovat do nové budovy a podepsala novou smlouvu, neboť se nám změnil název na Národní technickou knihovnu. Zároveň jsem po roce a půl sloužení byla převelena na oddělení Digitální Národní technické knihovny, kde mám doteď na starosti Institucionální digitální repozitář, otevřený přístup a sem tam něco kolem šedé literatury.

Původně jsem svůj poslední den 4. roku chtěla oslavit pracovně, ale nakonec připadl na sobotu a tak jsem alespoň s knihovníky vyrazila výletničit.

Teambuilding se také počítá .))

Žádné komentáře:

Okomentovat